sunnuntai 26. syyskuuta 2010

Kuka on Ayano? :O

Tässä "pieni" tietoisku musta. :)

Panfussa oon ollut tähän mennessä 180 päivää. Kuulin Panfusta yhdeltä kaveriltani ja innostuin sitten käymisestä. Lopetin Panfun jossain vaiheessa, kun kyllästyin siihen, mutta innostun uudestaan joskus mm-kisojen aikaan . Oon apupanda, mutten oo koskaan pitänyt yhtäkään esittelykierrosta. Kaikki tehtävätkin oon tehny, ja autan mielelläni jos joku tarvitsee niissä apua. Panfussa käyn melkein joka päivä.  Yleensä iltaisin.
Rakastan Harry Pottereita yli kaiken. Niitä tulee siis luettua paaaljon. Lisäksi pidän eläimistä. Omistankin afrikkalaisen kääpiösiilin. Lempiruokani on sienipiirakka ja kasviskeitto. Olen sinällään vähän outo kun en tykkää yhtään lihasta. Lempiherkku on ehdottomasti pandan valkosuklaa!  Koulussa lempi aineeni on äikkä ja enkku. :P harrastan lukemista, lenkkeilyä, tanssia ja bloggaamista.  Tykkään myös kovasti kokkaamisesta.
 Oon paljon ulkona ja kavereilla, sen takia mua harvoin näkee ihan keskellä päivää Panfussa.
Blogin pitämisen alotin 30. elokuuta. Joten tämä ei ihan kauheen pitkään vielä oo ollu pystyssä. Sen verran kiva homma on kyseessä etten ihan heti ole tätä lopettamassa. :)
 
Sitten pari hassua faktaa:

- Oon jäänyt koukkuun tähän putkiaivotesteriin (http://www.ilmailu.org/moniajo.htm)
-  Pelkään perhosentoukkia ihan älyttömästi
- Vihaan Aku Ankan Iinestä :D
- Tarkistan sängynalusen aina ennen nukkumaan menoa.


-Ayano


                               

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti