lauantai 25. syyskuuta 2010

The last days of Krucio+ kymmenen lukijaa!

Moikkeliskoikkelis! : D Pandabergin uusi Krucio-leffa ilmestyi tänään. Mitäs piditte siitä? Mä tykkäsin. Varsinkin se kertoja ääni oli kiva. Lopputeksteissä oli kiva huomata oman pandan nimi hiiren näyttelijän kohalla. Kyseinen hiiri esiintyi melkeen joka kuvassa. Se tuo jotain ihanaa niin synkkään leffaan. :) No mutta, Krucion viimeiset päivät- elokuva on nähtävillä San Franpanfussa kuukauden ajan! Sitä ehtii siis katsella ihan riittämiin. Aina se Panfun tiimi jaksaa keksiä uusia juttuja. Iso kiitos heille siitä! ♥




Nytpä on mulla kymmenen lukijaa! :P Ei se paljon ole, mut oon silti tyytyväinen. Ootte ihania kun jaksatte lukea mun töherryksiä. Postauksia alkaa tulla (ja on jo tullutkin) vähän harvemmin kun ennen. Syynä koulukiireet, harrastukset sekä kaverit. Yritän kuitenkin päästä mahollisimman usein kirjottelemaan.

-Ayano

2 kommenttia:

  1. Mua ei haittaa yhtään, vaikka postauksia ei tuukkaan ihan joka päivä. Sä kirjotat nimittäin niin superkivasti, että ainahan sun tekstejäs jaksaa lukea! :)

    VastaaPoista